Support  | 
  1. Betaling & Retur

   

 

Betaling med Klarna
 

Shopping med Klarna er smoooth
Uanset hvordan du shopper skal betalingen være let som en brise. Med Klarna kan du betale på flere forskellige måder, så du kan vælge den måde der passer lige præcis til dig.

FAQ

Hvor meget koster det at returnere?

Hvor meget koster det at returnere?

North Trampoline booker returfragten for dig hvis du ønsker et returnere. Udgifterne til returnering og afhentning af trampoliner og pakker over 20 kg koster 450 DKK, og for pakker under 20 kg koster det 79 DKK.
 
Kontakt kundeservice for mere information.


Hvorfor kan jeg ikke bestille/købe med faktura hos Klarna?

Hvorfor kan jeg ikke bestille/købe med faktura hos Klarna?

Der kan være flere årsager til dette. Du kan læse om det på Klarnas hjemmeside under kundeservice og ”Afvist køb” eller tage kontakt med Klarna.


Kan jeg pause min faktura?

Kan jeg pause min faktura?

Hvis du har valgt ”Faktura via Klarna”, men ønsker at pause din faktura, beder vi dig i første omgang at bruge Klarnas app til dette. Hvis du har spørgsmål til app’en, beder vi dig kontakte Klarnas kundeservice. Den mest almindelig årsag til, at man vil sætte en faktura på pause, er at du har sendt en vare retur og venter på tilbagebetalning/ændring af din faktura.

 


Jeg har returneret min ordre, skal jeg stadig betale min faktura?

Jeg har returneret min ordre, skal jeg stadig betale min faktura?

For at undgå eventuelle påmindelsesafgifter, anbefaler vi at du sætter din faktura hos Klarna på pause indtil vi har håndteret din retur. Du kan gøre dette selv i Klarna-app’en eller kontakte dem, så de kan hjælpe dig. Hvis det, af nogen årsag, ikke er muligt at pause din faktura anbefaler vi, at du betaler fakturaen. Tilbagebetaling sker (via Klarna) så snart din retur er godkendt.


Hvordan gør jeg, hvis jeg vil returnere en vare?

Hvordan gør jeg, hvis jeg vil returnere en vare?


Her kan du udfylde vores returblanket >>>

 
1. Udfyld returblanketten, som er linket ovenfor og kontakt kundeservice ved eventuelle spørgsmål.

 
2. Hvis din retur gælder en trampolin eller andre produkter som sendes på en palle, behøver vi et billede af varen når
den ligger på pallen, så vi kan se hvordan vi skal booke din retur. Vedhæft venligst billede med denne seddel.
Prisen for at returnere produktet er i disse tilfælde DKK 450 inkl. moms.

 
3. Hvis den vare du returnerer vejer mindre end 20 kg, koster det 79 DKK i fragt.

 
4. Skriv retursedlen ud og sæt den fast på ydersiden af varen.

 
5. Når vi har modtaget din returanmeldelse, booker vi din retur, og vender tilbage til dig med bookningsinformation.
 
Hvis du har fået leveret et forkert produkt, står vi naturligvis for transportomkostningerne. Hvis der skulle mangle noget i leverancen, eller hvis et produkt er defekt, skal North Trampoline udbedre manglen eller sende en erstatning inden for rimelig tid efter modtagelse af besked herom, eller så snart delen er på lager.


Hvordan får jeg en kopi af min faktura?

Hvordan får jeg en kopi af min faktura?

Du finder din faktura hos Klarna ved at logge ind i Klarna-appen eller via deres hjemmeside: https://www.klarna.com/dk/


Hvornår får jeg krediteret/tilbagebetalt pengene for min returnerede vare?

Hvornår får jeg krediteret/tilbagebetalt pengene for min returnerede vare?

Vi tilbagebetaler dine penge snarest muligt og senest 14 dage efter at vi har modtaget din returnerede vare.


Køb nu og betal senere med Klarna.

Vi er stolte over at kunne meddele dig, at du nu kan shoppe med Klarna!
 

Del den op.

Nu kan du ganske enkelt dele din faktura op i 3, 6 eller 12 måneder. Når du vælger delbetaling, inkluderes fakturaen i den kontofaktura, som sendes til dig d. 20. I den efterfølgende måned.

Køb nu. Betal senere

Med ”Få først, betal senere” får du dine varer hjem og prøver dem i 14 dage, inden du beslutter dig for at betale. Er der noget, der går galt, er du desuden omfattet af Klarnas køberbeskyttelse. En anden fordel er, at du kan logge ind via Klarna-appen for at se og håndtere alle fakturaer. Du kan f.eks. betale med et enkelt klik eller forlænge betalingstiden.

 


 

Sådan handler du med Klarna

Tilføj vare (r) til din kurv og gå til kassen.

Vælg Klarna ved kassen for at betale for dit køb, som du vil.

Administrér dine bestillinger og betalinger i Klarna-appen.

 


Bliv smoooth

Det er dig der shopper. Så det er dig der vælger hvordan du vil betale. Få den shoppingoplevelse du fortjener med den nye og forbedrede Klarna app.

Sikker og smart

Shopping er sjovt, men det skal også være sikkert. Uanset, hvor du handler med Klarna, kan du altid sætte din faktura på pause, hvis der er noget, der går galt.

 



 
FAQ

Uanset hvilken tid på døgnet, du får problemer, så sidder Klarna klar på chatten og hjælper dig med at finde løsningen. Døgnet rundt. 24/7. Begynd med at logge ind i Klarna-appen, eller klik her.
 
Hvad er Del op?
Med Del op kan du handle fra forskellige webshops og få en samlet faktura på dine køb. Fakturaen bliver altid sendt i slutningen af måneden med betalingsfrist i begyndelsen af måneden efter. Du kan vælge at betale beløbet over 6, 12 eller 24 måneder eller selv bestemme løbetid. Læs mere om vilkår og betingelser her.

 
Om Klarna

Klarna blev grundlagt i 2005 med ambitionen om at gøre en ende på dårlige erfaringer med usikker nethandel. I dag er virksomheden en af Europas største banker – kendt for enkle, sikre og smoooth betalingsløsninger, som giver kunderne en god oplevelse, uden skuffelser.

Klarna, der er repræsenteret på 17 markeder og drives af over 3000 medarbejdere, opfylder behovet for 85 millioner forbrugere og 200.000 butikker. Virksomheden tilbyder direkte betalinger, mulighed for at betale efter levering og afbetalingssystemer med blot ét enkelt klik. Det giver en smoooth købsoplevelse og forbrugerne mulighed for at betale, hvornår og hvordan de vil.


Klarna Danmark

 




X

Cookie Indstillinger