Support  | 
  1. Købsbetingelser

Købsbetingelser

Købsbetingelser

I henhold til købelovens betingelser.

FAQ

Betaling

Skal jeg betale for fragten?

Betaling sker altid til Klarna. Du kan finde mere information om Klarna på deres hjemmeside
Her kan du finde deres brugervilkår. Anvendelse af disse oplysninger vil blive behandlet i overensstemmelse med den gældende databeskyttelseslovgivning og Klarnas politik til beskyttelse af personlige oplysninger.
 
North Trampoline krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med Klarna.


Priser

Priser

Alle produktpriser er angivet i danske kroner inkl. moms.
Priserne ved bestillingstidspunktet er den for aftalen gældende.


Bestilling

Bestilling

Bestillinger sker via vores hjemmeside, medmindre andet aftales. Bestillinger som laves i anden persons navn uden medgivelse eller på anden måde medfører, at North Trampoline lider økonomiske tab eller anden skade, vil blive politianmeldt.

 


Fragt

Fragt

Varerne sendes fra vores centrallager i Halmstad, Sverige.
Transporten af trampoliner foretages med egne transportører.
Pakker, der vejer under 20 kg, sendes med Postnord eller UPS til en pakkeshop, hvor den skal hentes.
 
Gratis fragt på levering af trampolin-ordrer samt ordrer over 2000 DKK
Ordrer under 2000 DKK koster 79 DKK i fragt og ekspedition.
Vi leverer ikke til ikke-brofaste øer, Færøerne eller Grønland. Vi leverer dog til Bornholm.


Leveringstider

Leveringstider

Vi har en leveringstid på 2-5 hverdage for ordrer på varer, som findes på lager.
Ved udsolgte varer forsøger vi altid at give så præcis en forventet leveringstid som muligt.
 
Speditøren ringer og adviserer levering af trampolinen.
 
Ved pakker under 20 kg sendes mail med information om afhentningssted.


Leveringer

Leveringer

Levering sker på den adresse, som kunden oplyser, med enten transportør eller postombud til nærmeste pakkeshop.
Ved levering er det kundens ansvar at sikre, at den oplyste adresse er korrekt. Ved levering til pakkeshop er det desuden køberens ansvar selv at sørge for at få afhentet varen hos den pågældende pakkeshop, normalt inden for 14 dage.
Det er modtagerens ansvar at kontrollere varen for transportskader ved levering. Risikoen for varen overgår til kunden efter modtagelsen. Undersøg så vidt muligt sammen med transportøren, om pakken har synlige skader.

Transporten foretages med lastbil med lift og varen stilles ved fortorvskant (dog vil varen blive stillet i indkørsel ved carport/hoveddør, såfremt dette er muligt med transportørens standard løftegrej).


Ændring af ordrer

Ændring af ordrer

Kunden har frem til det tidspunkt, hvor orderen effektueres, ret til uden omkostning, medmindre der forligger en prisforskel på vare, at ændre sin ordre med forbehold for at ny vare findes på lager. Ved ændring af vare på ordren, gælder den pris, som er aktuel ved tidspunktet for ændringen.
Hvis orden er afsendt, kan den ikke ændres.


Kan jeg fortryde mit køb?

Kan jeg fortryde mit køb?

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
 
Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@northtrampoline.dk eller benytte returblanketten, som du finder i Købsbetingelserne.
 
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen, uden samtidig at give os besked. Hvis du undlader at hente din pakke på posthuset/pakkeshoppen og ikke giver os besked om dette, pålægges en afgift på 200 kr. Beløbet dækker de ekstra udgifter, der forekommer ved ordrehåndteringen og returfragt.
 
Hvis du informerer os om, at du ikke vil hente din pakke på posthuset/pakkeshoppen, kan vi arrangere returfragt, og i disse situationer betaler du kun returfragten på 79 DKK. 


Fortrydelses- & Returret

Fortrydelses- & Returret

Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag, du har modtaget din vare.
 
Fristen indebærer, at du har 30 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@northtrampoline.dk eller benytte returblanketten, som du finder i Købsbetingelserne.
 
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen, uden samtidig at give os besked. Hvis du undlader at hente din pakke på posthuset/pakkeshoppen og ikke giver os besked om dette, pålægges en afgift på 200 kr. Beløbet dækker de ekstra udgifter, der forekommer ved ordrehåndteringen og returfragt.
 
Hvis du informerer os om, at du ikke vil hente din pakke på posthuset/pakkeshoppen, kan vi booke returfragt, og i disse situationer betaler du kun returfragten på 79 DKK.
 
Efter at vi har sendt din bestilling videre til pakning på lageret, er det ikke muligt at ændre på ordren.
 
Fortrydelsesretten gælder ikke for virksomheder.


Fortrydelse af en del af købet

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende en enkelt eller flere varer retur, selvom de er købt som del af en større ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. 
Vi ser helst, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen. I så fald må du pakke varen ind, det bedste som du kan.
Du har som kunde ret til at besigtige og teste produktet, inden det leveres tilbage. Hvis produktet er blevet anvendt i større omfang, end det er nødvendigt for at fastslå dets funktion eller egenskaber, hæfter kunden for det eventuelle værditab og kan kun få en del af købsbeløbet tilbage.
 
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
 
North Trampoline booker returfragten for dig. Det du skal gøre, er at sørge for at varen er pakket ordentligt ind (som sagt helst i original emballage) og at du klistrer fragtseddelen på. Udgifterne til returnering og afhentning af trampoliner og pakker over 20 kg koster 450 DKK. Pakker under 20 kg koster 79 DKK i fragt.
 
Skulle du fortryde dit køb, når varen er på vej fra vores lager til dig, skal du betalte for returfragten. 


Returnering

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
North Trampoline booker returfragten. Udgifterne til returnering og afhentning af trampoliner og pakker over 20 kg koster 450 DKK og for pakker under 20 kg koster det 79 DKK.


Sådan gør du for at returnere din vare

Sådan gør du for at returnere din vare

1. Udfyld returblanketten og kontakt kundeservice ved eventuelle spørgsmål.
 
2. Hvis din retur gælder en trampolin eller andre produkter som sendes på en palle, behøver vi et billede af varen når
den ligger på pallen, så vi kan se hvordan vi skal booke din retur. Vedhæft venligst billede med denne seddel.
Prisen for at returnere produktet er i disse tilfælde DKK 450 inkl. moms.
Prisen for fragt af en returpakke under 20 kg er 79 DKK.
 
3.Skriv retursedlen ud og sæt den fast på ydersiden af varen.
 
4.Når vi har modtaget din besked om retur, booker vi din retur, og vender tilbage til dig med bookningsinformation.
 
Hvis du har fået leveret et forkert produkt, står vi naturligvis for transportomkostningerne. Hvis der skulle mangle noget i leverancen, eller hvis et produkt er defekt, skal North Trampoline udbedre manglen eller sende en erstatning inden for rimelig tid efter modtagelse af besked herom, eller så snart delen er på lager.


Varens stand, når du sender den retur

Varens stand, når du sender den retur

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen. Da må kunden forsøge at pakke varen ind, det bedste de kan.
Kunden har ret til at besigtige og teste produktet, inden det leveres tilbage. Hvis produktet er blevet anvendt i større omfang, end der er nødvendigt for at fastslå dets funktion eller egenskaber, hæfter kunden for det eventuelle værditab og kan kun få en del af købsbeløbet tilbage. Hvilket beløb du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.


Afgift ved uafhentede forsendelser

Afgift ved uafhentede forsendelser

Afhenter du som kunde ikke din bestilling i henhold til aftalens bestemmelser, pålægger vi en afgift på 200 kroner inkl. moms. Afgiften trækkes fra din tilbagebetaling. Denne afgift er en nødvendighed så vi kan få dækket omkostningerne til fragt og administration i forbindelse med de uafhentede forsendelser. Notér at hvis du ikke tager imod din pakke eller ikke afhenter din pakke, så betyder det ikke automatiskt at du har meddelt os at du ønsker at gøre brug af returretten.


Tilbagebetaling af købsbeløbet

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
 
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
 
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
 
Her kan du udfylde vores returblanket >>>


Reklamation

Reklamation

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
North Trampoline yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles til North Trampoline inden for rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering, afhængig af den konkrete situation. I forbindelse med reklamationssager afholder Northtrampoline.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 


Reklamation og varereturnering

Kontakt info

Ved fortrydelse, reklamation, fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes du kontakte:
 
North Trampoline / Avero AB
Org.nr.: SE556689738401
Rullargatan 9
415 05 Göteborg, Sverige
Tlf : 78 73 45 46
Email: info@northtrampoline.dk


Transportskader

Transportskader

Kontrollér venligst godset for eventuelle transportskader ved modtagelse og ret henvendelse direkte til transportøren med et forbehold for modtagelse.
Yderligere reklamationer rettes i første omgang til North Trampoline på info@northtrampoline.dk


Børn og unge under 18 år

Børn og unge under 18 år

Du skal være fyldt 18 år for at handle på Northtrampoline.dk - er du under 18 år, skal du have godkendelse fra dine forældre.


Personlige oplysninger

Personlige oplysninger

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
 
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
 
Personoplysningerne registreres hos Avero AB og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
 
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
 
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
 
Den dataansvarlige på Northtrampoline.dk er Avero AB.
 
Når du besøger Northtrampoline.dk, indsamler vi information om alle besøg på vores hjemmeside. Vi bruger disse oplysninger til at forbedre din brugeroplevelse, evaluere brugen af de enkelte elementer på Northtrampoline.dk og til at understøtte vores markedsføring.
 
Her kan du læse om, hvilke oplysninger vi indsamler, hvordan vi behandler disse oplysninger, hvad vi gør med dem, hvem der har adgang til dem, og hvordan du kan kontakte os angående vores vores cookies- og persondatapolitik.
 
Indsamling af kunders personoplysninger på Northtrampoline.dk finder sted inden for rammerne af gældende lovgivning og EU's generelle databeskyttelsesforordning (GDPR).
 
For at skabe en bedre oplevelse for dig, bruger vi forskellige analyseværktøjer såsom Google Analytics, der hjælper os med at indsamle statistikker om, hvordan Northtrampoline.dk anvendes.
 
Indsamlet information bruges kun til at opfylde vores forhold og vores forpligtelser til dig som kunde. Vi sælger ikke nogle oplysninger til tredjepart.
 
Du er velkommen til at kontakte os vedrørende personlig data!
 
Hvis du ønsker at få adgang til de oplysninger, vi har om dig, bedes du kontakte vores kundeservice på info@northtrampoline.dk. Dette gælder, hvis du ønsker at fjerne eller opdatere dine personlige oplysninger hos os. Vi kan også hjælpe dig med at rette eventuelle forkerte data, der er registreret hos os.
 
Northtrampoline.dk indsamler data fra brugere gennem fire kilder:

  • Gennem cookies, når du besøger vores hjemmesider, f.eks IP-adresse, land, besøgte sider, kategorier og varemærker du har kigget på, interaktion / klik og søgninger.
  • Ved køb, for eksempel demografiske oplysninger, e-mail-adresse, betalingsoplysninger, varer, ordresum, rabat, varemærker og frekvens. Endvidere sendte transaktionsfejl, f. eks bekræftelse af bestilling, levering eller tilbagebetaling.
  • Ved brugeradfærd, -engagement og sendte beskeder (e-mail, sms, e-mail eller telefon), fx åbningsfrekvens, klikfrekvens og tid du plejer at læse e-mails, broadcast-domæner og type e-mail-klient.
  • Af brugere, der giver oplysninger om sig selv (fx tilføjelse af et favoritmærke eller information til kundeprofilen). 

 
Dataindsamlingen tjener forskellige formål:

  • Forpligtelser. At opfylde vores forpligtelser over for dig som kunde eller bruger af vores service - såsom køb, fakturering, kundeservice.
  • Kundeservice. For at kunne håndtere kundeservice via email, chat eller telefon og administrere fragt og levering. For at besvare spørgsmål vedrørende din ordre eller tidligere ordrer, rette fejl og kunne give kundevejledning.
  • Markedsføring. At vise inspiration, produkttilbud og personlige anbefalinger via web, email, sms, mail, telefon og via tredjepartsannoncering.
  • Bedrageri og risiko. For at forhindre bedrageri- og risikovurdering.
  • Lovgivning. At overholde gældende lovgivning.

 
Periode for lagring af data:
 
Vi gemmer dine personlige oplysninger, så længe det er nødvendigt for at opfylde de betingelser, som beskrives i vores formål, medmindre en længere opbevaringsperiode kræves eller lovligt tillades af juridiske, skattemæssige eller lovmæssige årsager eller til andre legitime og juridiske forretningsformål.
 
 

Formål  Periode
Markedsføringsformål for Northtrampoline.dk Hvis du har givet markedsføringstilladelse (email, SMS, telefon osv.) opbevarer vi dine oplysninger så længe vi har dit samtykke og din e-mail adresse i 2 år efter du har tilbagetrukket dit samtykke, for at leve op til dokumentationsreglerne.
Ordrehistorik og forpligtelser til afsluttede ordrer hos Northtrampoline.dk 5 år iht. bogføringsloven eller så længe vi er forpligtet til at gøre det for at overholde gældende lovkrav. For produkter med garanti på 10 år, ville denne periode således være 10 år.
Kundeservice for Northtrampoline.dk 5 år iht. bogføringsloven eller så længe vi er forpligtet til at gøre det for at overholde gældende lovkrav. For produkter med garanti på 10 år, ville denne periode således være 10 år.
Kundeoplevelse hos Northtrampoline.dk Hvis du har givet markedsføringstilladelse (email, SMS, telefon osv.) opbevarer vi dine oplysninger så længe vi har dit samtykke og din e-mail adresse i 2 år efter du har tilbagetrukket dit samtykke, for at leve op til dokumentationsreglerne.
Bedrageri og risikovurdering for Northtrampoline.dk Tre år, eller så længe vi er forpligtet til at gøre det i forhold til at overholde gældende lovkrav.
At følge loven for Northtrampoline.dk Så længe vi er forpligtet til at gøre det for at overholde gældende lovkrav.
 

 


Logstatistik

Logstatistik

Vi bruger en logstatistik på Northtrampoline.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra, og hvor websitet forlades mv. Logstatistikken har kun til formål at optimere Northtrampoline.dk.


Copyright

Copyright

Indholdet på www.northtrampoline.dk er beskyttet af loven om ophavsret (§ 49 URL). Denne paragraf indebærer et forbud mod at kopiere hele eller dele af vores hjemmeside og gøre dette tillgængeligt for offentligheden. Opsættelighed eller grov uagtsom krænkelse af disse rettigheder kan lede til bøde eller fængsel i op til to år.
Ophavsret - Copyright 2004-2021, Avero AB - All rights reserved.


Tvist

Tvist

Tvist mellem to eller flere virksomheder afgøres som regel ved domstolene.
 
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 15.03.21


 




X

Cookie Indstillinger