Support  | 
  1. Ordre & Levering

Ordre & Levering

Desværre oplever vi lige nu, at PostNord har problemer med forsinkelser i deres leveringer i op til en uge, så vores almindelige leveringstid på 2-5 dage kan blive forlænget.

FAQ

Skal jeg betale for fragten?

Skal jeg betale for fragten?

Vi har gratis fragt på levering af trampolin-ordrer samt ordrer over 2000 DKK.
 
Ordrer under 2000 DKK koster 79 DKK i fragt og ekspedition.


Hvor er min ordrebekræftelse?

Hvor er min ordrebekræftelse?

Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse, beder vi dig kigge i din spam/reklamebakke på mailen.
Har du ikke fået nogen mail fra os, beder vi dig maile vores kundesupport.


Hvornår får jeg min trampolin?

Hvornår får jeg min trampolin?

Trampoliner er noget, som man glæder sig til at få! Derfor er det vigtigt for os at kunne tilbyde hurtig levering.
Er varen på lager, er transporttiden normalt 2 - 5 hverdage. Du vil få en sms af fragtselskabet dagen inden levering samt et opkald ca. 30 min før levering.
 
Levering af trampolin-ordrer er gratis i Danmark.
Er købet under 2000 DKK, koster levering og ekspedition 79 kr.
Pakker, som vejer mindre end 20 kg, sendes til en pakkeshop, hvor de skal hentes. Du vil få en sms eller e-mail om, hvor og hvornår pakken kan hentes.
 
Levering af pakker er 2 - 5 hverdage på produkter, som er på lager. En mail med leveranceinformation bliver sendt til dig så snart din pakke er på vej til dig. I den finder du information som vedrører din leverance og hvordan du kan spore din pakke.
 
For varer som ikke er på lager (hvis du har bestilt flere varer), sendes ordren når vi har fået alt på lager og din bestilling sendes som en komplet bestilling.
 
Mindre pakker sendes med PostNord. Større ordre kommer på en palle med et fragtselskab.


Hvilket fragtselskab sender I med?

Hvilket fragtselskab sender I med?

Store leverancer som selve trampolinen leveres på en palle med et fragtselskab. Varen stilles ved fortorvskant (dog vil varen blive stillet i indkørsel ved carport/hoveddør, såfremt dette er muligt med transportørens standard løftegrej). Pakkeshop Pakker, der vejer under 20 kg, sendes med PostNord til en pakkeshop, hvor den skal hentes. Du vil få en sms eller email om, hvor og hvornår pakken kan hentes.


Kan jeg få trampolinen tilsendt til en anden adresse end min?

Kan jeg få trampolinen tilsendt til en anden adresse end min?

Når man betaler via Klarna faktura kan man ikke vælge en anden adresse end den som er koblet til ens folkebogførte adresse.
Vil man have trampolinen leveret til en anden adresse, skal man betale med kort når man laver bestillingen og opdatere den ønskede adresse hos Klarna. Det er ikke muligt for os at ændre adressen efter at du har lagt bestillingen.


Jeg har ikke fået min ordrebekræftelse?

Jeg har ikke fået min ordrebekræftelse?

Vores betalingsrutiner inkluderer flere sikkerhedskontroller for at garantere maximal sikkerhed. Efter succesfuld betaling sendes en ordrebekræftelse via mail indenfor 24 timer. Har du ikke modtaget din ordrebekræftelse, beder vi dig kigge i din spam/reklamebakke på mailen. Har du ikke fået nogen mail fra os, beder vi dig maile vores kundesupport.


Kan man ændre leveringsadressen efter bestilling?

Kan man ændre leveringsadressen efter bestilling

Nej, når ordren er afgivet, kan man ikke ændre leveringsadressen. Det er derfor vigtigt at du dobbelt-tjekker at den rigtige adresse er angivet på ordren, når du godkender købet.


Hvad sker der hvis jeg ikke henter min pakke ved ombuddet/pakkeshoppen?

Hvad sker der hvis jeg ikke henter min pakke ved ombuddet/pakkeshoppen?

Afhenter du som kunde ikke din bestilling i henhold til aftalens bestemmelser, pålægger vi en afgift på 200 kroner inkl. moms. Afgiften trækkes fra din tilbagebetaling. Denne afgift er en nødvendighed så vi kan få dækket omkostningerne til fragt og administration i forbindelse med de uafhentede forsendelser. Notér at hvis du ikke tager imod din pakke eller ikke afhenter din pakke, så betyder det ikke automatiskt at du har meddelt os at du ønsker at gøre brug af returretten.


Kan jeg hente min pakke på jeres lager?

Kan jeg hente min pakke på jeres lager?

Nej det er p.g.a. nuværende omstændigheder desværre ikke muligt at afhente pakker på vores lager.


Kan jeg bestille til en ø, og hvad er i så falde fragtomkostningerne?

Kan jeg bestille til en ø, og hvad er i så falde fragtomkostningerne?

Vi leverer til Bornholm, men ikke till andre "ikke brofaste" øer, Færøerne eller Grønland.





X

Cookie Indstillinger